Dudak Bakımı: RUBY KİSSES POT O'MİRACLE LİP REVİTALİZER ve BLİSTEX MEDPLUS yorumlarım


 Herkese Merhabalar;

Malum Aralık geldi :) E dolayısıyla Kışta.. :)
Kışın en çok dudaklarımız zarar görüyo bence çünkü ister istemez konuşma esnasında yemek yeme vs durumlarda sureklı ıslak kaldıklarından dolayı soğuktan ve rüzgardan daha kolayca etkilenebiliyorlar :)

Bu kelımelerım sadece bayanlara değil aynı zamanda erkeklere de yönelik. Çünkü bugun Tamamen Tedavi amaçlı kullandığım iki kavanoz şeklindeki üründen bahsedeceğim. Elimde bu amaca uygun başka ürünümde var ama bu iki ürün birbirine çok benzediği için birlikte değerlendirmek istedim...

öncelikle ürünlerin genel özelliklerinden bahsedeyim sonrasında da yorumlarımı yapacağım :)

ilk ürünümü tanıyorsunuz son Gratis 300. Mağaza indirimde şans verdiğim ;




Ruby Kisses POT O'MİRACLE LİP REVİTALİZER
Tamamen bakım amaçlı geliştirilmiş bir ürün. Kokusu tabiki Naneli :)
Ancak daha çok naneli şekerler gibi okuyo öyle ağır bir kokusu yok :) rahatsız etmiyo...
İçindekileri Yazmak isterdim ancak o kadar minik yazmışlar ki gözlerim yoruldu bakarken bile onun için affedin :)
açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü verilmiş..
Ürün 10g olarak metal kutu'da :)

BLİSTEX MEDPLUS
Buda diğer ürün gibi tamamen tedavi amaçlı geliştirilmiş bir ürün. Kokusu daha ağır Çünkü bunda Nane değil Mentol var..  :)
Bu ürünün içindekilerini yazmak daha kolay ama birini yazmadan ötekini yazmayım dedim :)
Açıldıktan sonra 12 Ay kullanım ömrü verilmiş, ve ürün 7 gr...
Plastik mini bir kutusu var..

Öncelikle şunu belirteyim birebir aynı asla değiller ama birbirlerine yakın olan 2 ürün. Bence ikisinden hangisini tercih ederseniz edin memnun kalıcaksınız :)

  • Ruby kisses metal kutuda Med plus plastik. Bu aşamada Ruby Kisses bence bi adım önde. 
  • Ancak gramaj olarak Ruby kisses daha fazla bu da ürünü bitiremeyeceğimizi garanti ediyor :) ki 6 ay gibi kullanım ömrü varken. Ben Med Plus'ı 12 ay kullanım ömrüyle bile bitiremiyorum çünkü :) 
  • Ruby Kissses daha naneli ve hafif bir kokuya sahip ama Med Plus kokusu oldukça yoğun beni rahatsız etmese de bu konu da hassasiyeti olan kişileri rahatsız edebilir.
  • yapıları görünüş olarak benziyo  renk bakımından da aynı, ama mini mini bir farkla Ruby Kisses'ın surumu biraz daha kolay gibi..
  • Med Plusi Gece surup yattıktan sonra sabah kalktığınzda ölmüş deri mi desem yumusayan deriniz mi desem dudagınızı fırcalama yada yolma ıhtıyacı doguran yapılar oluşuyo ancak bunlar dudakla bağını tamamen koparmış yapılar canınızı yakmaz asla. hatta onları temizlediğinizde daha da ferahlamıs hıssedıyorsunuz kendınızı.. Bu yapılar Ruby Kisses'de de oldu ama Med Plus kadar yoğun değil...
  • iyileştirme konusunda bence ikisi de oldukça başarılı.
  • dolgun göstermek için kullanacaksanız Ruby Kisses bence daha etkili bu konuda :) 
  • Med Plus'ın daha kısa sürede etki ettiğini düşünüyorum... daha ağır durumlar için yine de MEd plus derim :)
  • ikisinin de ambalajı dolayısıyla hijyenik olmadığı kanısındayim parmaklanacak yapıda ürünler değil mecbur bir fırçaya ihtiyaç duyuyorsunuz.. Tırnağı kısa olanlara için geçerli değil bu :) 
  • Son olarak Med Plus 12 aydan fazla kullanabildiğim bir ürün yapısında bir değişme olmadı. Ruby Kisses Daha yeni aldığım bir ürün tam olarak bilemiyorum ancak biteceğini de düşünmüyorum. Keşke madem bu kadar ay kullanım süresi vereceksenız bıraz kucultun su ambalajları hemde fıyatları düşsün yerinde kararında kullanalım dimi ama ? :) 

Benim için ikisi de oldukça başarılı ürünler ben ikisindende memnunum bu Med Plus benim 3. kutum oldu heralde çok çok memnun oluşumla birlikte indirime girene kadar Ruby Kisses'a hiç sans vermedim :) Değiştirmeyeceğim ürünlerimdendi :)
Hala da vazgeçemiyorum <3 p="">
Benim bu Ürünler hakkındaki yorumlarım Bunlar sizler kullandınız mı? 
Neler düşünüyorsunuz? 

Beni hala takibe almadıysanız Üst paneldeki Takip ET! Butonuna tıklayarak ya da Sayın Seyirciler Bölümünden takibe al diyerek bloguma abone olabilirsiniz.
Diğer sosyal medya hesaplarını kullanıyorsanız beni yine üst panelde bulunan Sosyal medya takip et butonlarımla takibe alabilirsiniz. 
Twitter ve İnstagramda @Balinkokusu Kullanıcı Adıyla paylaşıyorum... 

Mutlu Günler ^^

 

CONVERSATION

12 yorum var:

  1. Ne güzel balmlar onlar öyle yaaa... Görünüşlerine hastayım ben başta bunların zaten. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım :)) Sende kullan şirin şirin sürünürsün işte :)

      Sil
  2. blistex hiç sevemedim ben pot o miracle ise harika :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ben blistexi de beğeniyorum :) tabi herkesde aynı etkiyi vermiyo demek ki :)) En azından sevdıgın bı tane war :)

      Sil
  3. ikisini de kullanmadım ama yorumlamana bayıldım aklıma yattı teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy yorumun ıcın cok tesekkur ederım kı :)))

      Denemelisin bence :)

      Sil
  4. Buldum senii:)) banada beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuğum benı mı arıyodun :) aaa :) aranan oldum yaniiii :))))

      Hoşgeldin :)

      Sil
  5. Ben blistex med plus kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum.Düzenli sürünce çatlakları çok güzel iğleştiriyor.Ama ben yine de pot o miracle ı deniyeceğim çok güzel anlatmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkur ederım umarım sızde memnun kalırsınız :)

      Sil
  6. ben geldiiiim;)) pratikligi nedeniyle med plus in stick şeklinde olanını kullanıyorum kışları ve cok memnunum digeri buyukluk olarak korkutmuştu beni haksiz çıkmadım belliki;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldın nerelerdesın sen :) evet cok guzeller :) kavanoz ısı bıraz sıkıntılı ya ama daha uzun sure gıdıyo :)

      Sil

Bana sorularınızı ve görüşlerinizi buradan kolaylıkla iletebilirsiniz. :)
yorumlarınızın benim için Önemli olduğunu unutmayın :)

Yukarı
Cık