UçanArı Yılbaşı Çekilişi

Herkese Merhabalar :)

Yılbaşı yaklaşırken buna uygun bir post henüz hazırlamadığımı farkındayım ama o postun günü yine bugun değil :)
Bu sefer sizlere bir yılbaşı çekilişinden bahsedeceğim :) Malum bu ara yılbaşı dolayısıyla herkes heyecanla hediyeler bekliyor bunlara da sevgili blogger arkadaşlarımız hem instagram üzerinden hemde bloglar üzerinden destek veriyor :)
Bu seferki UcanAri.com üzerinden yazan sevgili blogger arkadaşım Duygu'nun :)

Mini mini numunelerden hediyeler hazırlamış kendisi :) Ben minik şeylere bayılırım ama asıl istediğim şu bütün blogger arkadaşlarda olan ama benım kacırdıgım bephantol krem :) o da cekılıste :)

sayfasında Çekiliş için bir form hazırlamıs en begendıgınız ürünü soruyor ılgı ceken ne acaba diye merak etmemek elde degıl tabi ama benım bırıncım belli :) Hanı ahım vahım bişi değil ama o mini boylarına bayıldım yahu napayım :)))


çekilişin ana resmi bu o açık açık ayrıntılamış bütün hediyelerini ama ben kısaca bunu göstermek istedim :) 
Bu arada cekılıs de bı de kıtap var ama ben bephantolu görünce sattım hemen :) 

Çekiliş katılım şartları oldukça kolay ;
Sadece Blogunun Takipçisi olmanızı istiyor :) 
hazır onu takıbe alırken benı de alırsınız dimi :)))) 

Çekilişe katılmak için Linki hemen aşağı bırakıyorum :) 
Rakiplerim çoğalacak ama napalım :)


Herkese Bol Şanslar :))) 

CONVERSATION

0 yorum var:

Yorum Gönder

Bana sorularınızı ve görüşlerinizi buradan kolaylıkla iletebilirsiniz. :)
yorumlarınızın benim için Önemli olduğunu unutmayın :)

Yukarı
Cık