Rossman Alışverişim- Rival de Loop


Herkese Merhabalar :)

Malum olaylar sonucunda çok evden çıkma taraftarı olmasamda bazı işler dolayısıyla çıkmak zorunda kalarak ev hapsime son verdim 2 gün önce.

Bu işler dolayısıyla Karsıyaka'ya ınıp bı Rossmana ugramadan donmeyım diye dusunerek hemen arka sokaklarda bulunan Rossman'a Gittim.

(Aslında sureklı gıtmeme ragmen kafam o kadar karısık kı onunden gecıp gormemısım heralde baya bı dolandım aralarda =D )

Neyse sonra gittim buldum hatta Rimmel'den bı far bakıcaktım sonradan akıl ettım kı o Watsons'daydı dıye dolandım, baktım ve geçen seferlerde denk geldıgım ancak stoklarda olmadıgı ıcın alamadıgım far paletlerını gordum.. Hatta Nude paletı yoktu sagolsun gorevlı arkadas hemen anladı bakınırken ve aşağıdan çıkardı :)

Rival de loop'a ait Bu paletlerın 3 versiyonu var. İkisini Zaten görüyorsunuz Rival de loop / young XXL Rose ve Rival de loop/ Young XXL nude paletleri. Tonları bırbırıne yakın duran renklerınde aslında alt tonlarının farklı oldugunu ordaki testerlardan bakarak deneyimledim ancak en kısa surede makyajlarımda kullanıp swatchlarını da ekleyeceğim. Henuz acmaya kıyamadım ozellıkle rose olanı cok guzel duruyo nude ise yeni takıntım oldugundan onu da bırakmak ıcıme sınmedı dolayısıyla ikisiyle kavusmus olduk. Diğer paletin testerı yoktu. " Smokey" paleti oda.

Daha çok siyah ve gri tonları bulunuyo hatta renk yok dıyebılırım bunlar dısında. cok tercih ettiğim renkler olmadığı için onu eledım.. benım makyajım dönemsel olarak renk degısıtırıyo benımle bırlıkte bı aralar sureklı sıyah yapardım nıeyse. O ara yakısıyomus da su ara hıc yakısmıyo hıssındeyım :)

Ambalajları oldukça sağlam gorunuyor şimdilik. ürünler toplam olarak 12+12 Gr. İçerik derseniz içerik işi benim işim değil açıkçası yok denilen herşeyin de olabileceğine inanıyorum. Ki bunu gıdalar dahıl bır cok alanda görebiliyoruz. O nedenle içerik bölümünü aktarıyorum ama sizlerin takdirine kalmış..

Rival de loop / young XXL Rose Eyeshadow
İçindekiler: talc, mica, ısopropyl ısostearate, magnesium stearate, caprylyl glycol, phenoxyetanol, hexylene glycol, ısocetyl stearoyl stearate, hydrolyzed silk, hydrolyzed collagen, maltodextrin, diisostearyl dimer dilinoleate, caprylic/ capric triglyceride, diethylhexyl syringylidenemalonate,
(+,-) : CI 77891 CI 77491,, CI 77492, CI 77499, CI 16035, CI 75470, CI 77163, CI 73360, CI 15850, CI 77861.

Rival de loop/ Young XXL Nude Eyeshadow
İçindekiler: talc, mica, ısopropyl ısostearate, magnesium stearate, caprylyl glycol, phenoxyetanol, hexylene glycol, ısocetyl stearoyl stearate, hydrolyzed silk, hydrolyzed collagen, maltodextrin, 
(+,-) : CI7789, CI 77491, CI 77499, CI 77492.

Fiyat olarak çok uygun olan bu paletler indirimsiz 13tl. İndirimde aldım ben ama sanırım uzun zamandır da indirimde  9.99tl kısaca 10 lira.
Benım para puanlarım bırıkmış fırsatım varken kullanayım diye dusunup onları harcayınca 7tl'ye ıkısını almıs oldum :)

Ayrıca ürünün arka kapağında Wet n Wild far paletlerinde görmeye alışık olduğumuz kullanım önerisi türkçelenmiş etiketle tekrar açıklanmış ayrıca orjinal etikette de görsel olarak belirtilmiş :)
Onu da hemen aşağıda görebilirsiniz :)  



RL de young'un bu paletlerini çok beğenerek aldım bakalım kullanışlı olucak mı? 

Alan arkadaşlar oldukça memnun Aslında bıraz da  ona guvenerek aldım. Testerları da oldukca guzel renk verınce heralde ıyıdır dedım. Ama genel olarak ben simpleların veya testerların daha ıyı oldugunu dusunenlerdenım. Belkı uretımden hızlıca dagıtılmasıyla alakalı da olabılır belkı de tamamen uydurmamdır bılmıyorum bunu hıc arastırmadım :)

kısacası aldım ama henuz durumlarını bılmıyorum :)
Bakalım görücez ^^

Sizler bu paletleri kullandınız mı? Ne düşünüyorsunuz? Tüm yorumlarınızı bana iletebilirsiniz :) 




CONVERSATION

25 yorum var:

  1. hala deneyemedım walla üşenmesem sımdı kalkıp denıcem ama :d teşekkür ederim oldukca guzel gorunuyorlar bıde uygun fıyatlı bakalım hele ıyı de cıkarsa tadından yenmez hale gelır :D Rossman bbenımde en sevdıgım yerlerden bırı sankı gratıs ve watsons a gore daha sakın gelıyo :D
    yorumun ıcın tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  2. herkeste görüyorum fakat daha alamadım şu şirin ambalajlara sahip paletleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla renklerı de cok guzel :) denedim bugüüüün :) Yarın ımkanım olursa swatchlayıp yazısını yazıcam :)

      Sil
  3. Ya bence de çok güzeller bu iki palet olsa başka fara ihtiyacın kalmaz tabi eğer güzel renk veriyorlarsa inş gözdeki duruşları da güzeldir :) Yorumlarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denedım bugun ılk defa yarın swatchlıcam ınsallah ve paylaşıcam yorumlarımı :) bende mılyon tane far oldu hala alıyorum walla haklısın aslında arayabılecegın tum renkler var genel olarak :)

      Sil
  4. Great post!!! Nice colors!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back:)))
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  5. Rose kullanıyorum ben ama benim arkasında türkçe etiket yok sende kullanımı yazmışlar :) oturup ing becerimi test etmiştim :D ^geçişler için birbirine yedirin^ kısmı iyimiş o_O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa benım versiyon turkce yenilemişler kendilerini :D gerci ingilizce anlatsa da anlardım artık bu kısmı pek iyi bildiğimden :D geçişler için yedirelim ^^ :D

      Sil
  6. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  7. Defalarca elim bu paletlerin rose olanına gitti gitti geldi hep. Testerinde renkleri de çok güzeldi aslında ama bu kadar ucuza olunca sanki alınca renk vermeyecekmiş gibi hissettim. Merakla kullanıp yorumlamanı bekliyorum :)
    Ayrıca da hayırlı olsun, güle güle günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :d açıkçası bende korkmadım değil alırken :) ama herkesde var ve cok memnun olduklarını görmüştüm bi şans vermek istedim zaten blogger olmakta bunu gerektirirdi dimi :D kendimi denek olarak kullanmam lazımdı :D Neyse ki bu sefer sonuc guzel yakın zamanda yorumlayacagım bugun ılk denememızı yaptık :)

      Sil
  8. ayrıntılı yorumlarını bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa surede gelıcek kullanmaya başladım bıle :)

      Sil
  9. Gratisçiyim balım malesef hiç alışverişimiz olmadı burayla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa buraya da git bence Gratıs cok kalabalık oluyo sakın hallerını sevıyorum ben :D bıde sureklı herkes bıtmıs oluyo gratisde :) Burası da ona cok yakın daha sakin bi yer gibi bana öyle gelıyo yanı bı sans ver rossman'a da :D

      Sil
  10. Yine alan ama denemesi yıllar süren arkadaşım güle güle kullan;)) bakalım bu ucuzluğa kalıcılık Nasıl çıkacak yorum bekliyorum kısa zamandaaa;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok bu sefer çabuk vedalastık denemeyı bekletme suremle :) Dun gece açıp bugun denedım ılk ızlenımlerım aklımda en kısa zamanda da yorumlayacagım :) Hatta eğer ımkanım olursa Swatchlayacağım hepsini :o Gözümde büyüyo walla ama yapıcammm :)

      Sil
    2. Yorumlarini bekliyorum bakalim nezamana kismet:)

      Sil
    3. yakın bı zaman demıstım ancak sanırım bı muddet daha erteleyecegız eger bır terslık olmazsa yarın lazer amelıyatı olucam gözden ve blogumdan bu nedenle uzak kalmam gerekebılır :)

      Sil
  11. Thank you so much for your visit!!! I follow you!!
    Have a wonderful weekend, doll!!!:)))

    YanıtlaSil
  12. renkler çok güzelmiş ben de alıp bu paletlerle oynayarak saatler geçirmek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh =) Yasaklarım olmasa bunları sımdıye yerdım heralde :)

      Sil
  13. Ben de bu far paletine bayılıyorum bence her bir rengi harik özelli,kle simli olanları :)

    YanıtlaSil

Bana sorularınızı ve görüşlerinizi buradan kolaylıkla iletebilirsiniz. :)
yorumlarınızın benim için Önemli olduğunu unutmayın :)

Yukarı
Cık