Blog Keşif Etkinliği / Nisan Ayı


Herkese Merhabalar :) 

Cok buralarda olamadıgım bı 15 gunluk aradan sonra kaldıgımız yerden devam etme umuduyla geri dondum :) 

E hal böyleyken ve günlerden ayın 16'sını bulmuşken Blog Keşif etkinliğini yenilemeden olmazdı. Sizler için Tam baharlık bi Logo hazırladım :) Bu ay tüm neşesiyle baharın geldiğini Hissedeceğinizi Düşünüyorum :) 

Aslında tam bu satırları yazarken ortada ne logo var ne başka bişi Ama renkli olmalı diyerek çıktığımdan renkli baharı hatırlatan birşeyler çıkaracağız elbet :) 

Keşif Etkinliğime Katılım için Şartlar Basit ve Net. 
  • Eğer Blogumu takipteyseniz; Takipte olduğıunuzu Belirterek Blog Adresinizi Bırakın :) 
  • Eğer Blogumu Takipte Değilseniz ; Takibe alarak Blog adresinizi Bırakın :)  

    Takibe Almak için üst panelde bulunan Takip ET! Yazısını ya da sağ menudeki blogu takibe alın, Takip ET ! butonlarını kullanabilirsiniz.
Bu etkinliği Her ay yenilediğimden geçen aylardaki Etkinliklerimize Aşağıdaki Linklerden ulaşabilirsiniz :) 

Ama bunun hemen Öncesinde;
 Sosyal Medya Hesaplarıma


Linkleri Tıklayarak ulaşablir ve oralarda da beni takibe alabilirsiniz :) 

Tüm Sosyal Medya hesaplarım İçin Hemen Yukarıda Bulunan İLETİŞİM yazısına tıklamayı unutmayın ^^ 

Neredeyse Tüm sosyal Medya hesaplarında Hesabım var :) 

Geride bıraktığımız Keşfettiğimiz Dostlarımız için İstediğiniz Ay'a Tıklayarak bakabilirsiniz Hepsi birbirinden güzel bu insanları kesinlikle tanımalısınız ^^

http://balinkokusu.blogspot.com.tr/2015/11/blog-kesif-etkinligi-kasm-ay.html
http://balinkokusu.blogspot.com.tr/2015/12/blog-kesif-etkinligi-aralk-ay.html
http://balinkokusu.blogspot.com.tr/2016/01/blog-kesif-etkinligi-ocak.html
http://balinkokusu.blogspot.com.tr/2016/03/blog-kesif-etkinligi-mart-ayi.html


CONVERSATION

30 yorum var:

  1. O halde hemen katılıyoruz :)
    Kozmetik-Bakım içerikli bir blog sahibiyim herkesi bloguma beklerim :)
    Bol katılımlı olsun canım :)

    http://benimtutkumm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkur ederım hoşgeldın eklemekte gec kalsam da yayınlamakta kalmamıstım :)

      Sil
  2. Bu ayki ilk misafirin benim.Hayırlı olsun öncelikle. Bende de takipteyim bütün sosyal medya hesaplarında.
    *bloğum : sukrancapaylasimlar@blogspot.com
    *Facebook :Şükran'ca Paylaşımlar
    *instagram : şükran'capaylaşımlar
    *twitter :@parpalimmm
    Sevgiyle kal. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldınız:) Bende sızı takıp edıyorum eklemekte gec kaldıgım ıcın kusura bakmayın malum gozler anca netlestı :)

      Sil
  3. Merhaba, blog keşifleri güzel oluyor bu şekilde tanıma fırsatı oluyor. http://myakeup.blogspot.com.tr/ Bloğuma beklerim herkesi 😘💋

    YanıtlaSil
  4. Kişisel bloğuma beklerim herkesi.Takipteyim :) brhylmvr.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Sizi severek takip ediyorum etkinliği görünce koşarak geldim :)

    caglagrmngl.blogspot.com herkesi beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldınnnn =) ekledım kı :)

      Sil
  6. Merhabalar, teşekkürler bu güzel etkinlik için. Bu tarz etkinlikler sayesinde bir çok blogger arkadaşlarla karşılaşıyorum :) Sizi zaten takipteyim. Çok geçmiş olsun.
    Blogumda ücretsiz Parti süsleri, Ev dekorasyonu, bebek ve çocuk tasarımlarına ait fikirler paylaşmaktayım. İlgilenen herkesi beklerim. neselisusevim.blogspot.com.tr . Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkurler ıyı dıleklerınız ıcın :) Hoşgeldınız ekledım bıle :)

      Sil
  7. Merhabalar ben geldim takipteyim :)

    http://yelizinkesifleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. bakalım yeni bloglar keşfedecekmiyiz.. takipteyim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senı de ekledım audreycım :) Hoşgeldın :) bılıyorum kı :)

      Sil
  9. merhabalar bende etkinliğinize katılmak isterim henüz tek izleyenim bile yok :) herkesi beklerim.
    emiliyyy.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ayyy :) geçte olsa anca bloguma donebıldım ve hemen ekledım :) Zıyaretıne de gelıyorum :) aramıza ve etkınlıgıme hosgeldın :)

      Sil
  10. Sizi blog keşif etkinliğinden takibe aldım bana da beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelıyorum hemen hosgeldınız :)

      Sil
  11. Merhabalar..Güzellik, bakım ve mutfağa dair deneyimlediklerimle buradayım. Sizi takipteyim zaten.Herkesi bekliyorum. Paylaşmak ve yeni keşiflerde buluşmak dileğiyle..Tebessümle=)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulucukler yuzunuzden eksık olmasın hosgeldınız :)

      Sil
  12. Yagmurcum ben zaten severek takip ediyorum,
    leydibakimvemakyaj.blogspot.com
    Sevgiler^^
    <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım bılıyorum cok tesekkurler :)

      Sil
  13. Ben de moda blogu olarak, Takipteyim.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bu ay etkinliğin sonuna denk geldiğiniz için Mayıs Ayına da direk ekledım iki etkinlik sayfasında da varsınız :)

      Sil
  14. || GIDA İÇİN MODA! / FASHION TO FOOD!
    http://mutfaktakisen.blogspot.com/
    Bende yemek reçeteleri üzerine yazılar yazan JR CHEF'in mutfağı adı altında blogu olan bir bloggerım. Çeşitli yemek tariflerini ve misafir yazarların tariflerini blogumda yayınlıyorum yer almak isteyenleri de beklerim. Herkese iyi günler dilerriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz iyi günler size de :) ama ıstersenız Mayıs & hazıran ayı etkınlıklerıne de buyrun :)

      Sil
  15. Gecen yılın kesif etkinligine bende katılabilirmiyim hahaaa cok erken oldu ama olsun 😃

    Https://esilammm.blogspot.com/

    Takipteym tabisideee siziide beklerim 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) guncel olanına ekledım :) en kısa surede zıyaret edecegım :)

      Sil

Bana sorularınızı ve görüşlerinizi buradan kolaylıkla iletebilirsiniz. :)
yorumlarınızın benim için Önemli olduğunu unutmayın :)

Yukarı
Cık