Saygı ve Ozlemle Anıyoruz


Çocukken öğretilen bir şiirin içindendi bu sözler  "atam atam sen kalkta ben yatam" keşke sadece bir şiir olarak kalmasaydı da bugün onu aramızda görmenin bir yolu olabilseydi.. Mustafa Kemaller ne kadar Ölumsuz olsa da bazen hepimiz bir Mustafa Kemal edemiyoruz işte. Saygıyla elbette anıyoruz ama En Cok özlemle..

Bazen kelimeler kiyafetsiz kalır iste tam o noktada söylenecek çuvallarla söz varken hiçbir anlamı olmayan laflardan, samimi bir özleme sığınıyoruz... 


"Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır; fakat Türki­ye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır. Ve Türk milleti emniyet ve sa­adetini zamin prensiplerle medeniyet yolunda tereddütsüz yürümeye devam edecektir.”

Mustafa Kemal ATATÜRK 

CONVERSATION

0 yorum var:

Yorum Gönder

Bana sorularınızı ve görüşlerinizi buradan kolaylıkla iletebilirsiniz. :)
yorumlarınızın benim için Önemli olduğunu unutmayın :)

Yukarı
Cık