Pastel Kozmetikle Rujunu yarat !





Herkese Merhabalar :)

Bugün Pastel Kendi rujunu yarat yarışması başlatmış e madem başlamış bende katılayım dedim... Ve siz sevgili takipçilerimden yardım istemeye karar verdim :)

Kim kazanırsa kazansın adıyla birlikle özel seri olarak çıkacak rujlar :) 

Aslında renkten çok ulaşabildiğiniz çevrenizle alakalı bir durum.. En fazla oy olan yarışmacılar arasından seçilicek çünkü. Yani daha büyük bloggerların gölgesinde kalabilirim :)
Yine de katılmaya değer bence :) 
Lütfen Benim Rengimi oylar mısınız ?

Can you support me in Pastel Cosmetic's lipstick color Contest? Please Vote for my color :)



Sizlerde eğer yarışmaya katıldıysanız bana linkinizi bırakabilirsiniz en azından yabancı değilsiniz :)))

Teşekkürler^^ 

CONVERSATION

14 yorum var:

  1. Canım şansın bol olsun tatlı bir renk seçmişsin, 5 yıldızı çakıverdim :) Bende uyguladım ama bakalım https://ddipsocial.com/app/pastelruj/rujdetay.aspx?id=2515 link bu hayırlısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da hayırlı olsun :) Oyladım çok güzelmiş seninki de :)

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum canım ama sildim ben :) Umarım sen kazanırsın bol şanslar :)

      Sil
    3. aaa nedenki :) gayet güzeldi gerçektennn :) teşekkür ederim ama sanmıyorum bende yine de heyecanlı :)

      Sil
    4. Heyecana kalbim dayanmaz :D Olur olur bol bol paylaş sosyal ağlarda,güzel seçimin var:)

      Sil
    5. paylaştım bı posta bakalım ınsallah etkili olur :) teşekkür ederim :)

      Sil
  2. sana oyumu verdiiim :) ben de katıldım. paylaşımın için teşekkürler, öptüm kuzucum :)

    YanıtlaSil
  3. sana oyumu verdim ve ben de katıldım :) paylaştığın için teşekkürler çok öptüm kuzucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canımcım e linkin nerde? :)

      Sil
    2. yüz kere yazmışım aynı şeyi :D
      benim linkim bu ama ilk ve son oy veren sen olursun heralde :D
      https://ddipsocial.com/app/pastelruj/rujdetay.aspx?id=2653

      Sil
  4. Efendim verdik oyumuzu başarılar dilerim arkadaşım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol arkadasım walla :) destekleriniz için teşekkür ederim kazanabileceğimi dusunmuyorum pek ama heyecanı yeter :)

      Sil

Bana sorularınızı ve görüşlerinizi buradan kolaylıkla iletebilirsiniz. :)
yorumlarınızın benim için Önemli olduğunu unutmayın :)

Yukarı
Cık